I made this widget at MyFlashFetish.com.

Askm..khas untuk yang baru nak cuba

Beutskin Essence

WangiBeuty Offer 1 kotak RM215.00 Free Post termasuk daftar ahli..

Terbuka kepada 100 pelanggan

Untuk pembelian? Isi order form atau Email iloveperfume@ymail.com

Mobile Stokis Beutskin Essence & Produk SNE diperlukan seluruh Malaysia.

Berminat?? Email iloveperfume@ymail.com

Monday 14 November 2011

Jom kenali Beutskin Essence



ProdukBeutskin Essence 
Produk Kod : 10023
Berat : 500mg x 60 kapsul
Kod kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia : MAL08031430TR
Harga : RM240.00 


Dos : 1 biji pada waktu pagi semasa perut kosong jarakkan sejam baru sarapan, 1 biji sebelum tidur selepas 1 atau 2 jam makan malam


Setiap wanita tentunya berhasrat untuk kelihatan 10 tahun lebih muda berbanding usia sebenar beliau. Setiap orang juga pasti ingin menjadi lebih sihat dan lebih bertenaga seperti 10 tahun dahulu. Semua orang mengidamkan kehidupan yang sihat. 

Mengapakah kebanyakan wanita mudah mengalami pigmentasi pada muka dan bahagian-bahagian tubuh tertentu walaupun mereka belum lagi mencecah 30 tahun? mengapakah jeragat, kloasma dan ruam merah berbentuk kupu-kupu (butterfly rashes) timbul? Mengapakah kulit menggeleber dan hilang keanjalan, beserta kedutan yang mula kelihatan disekeliling mata dan mulut sejurus selepa seseorang mencapai usia 30 tahun? Mengapakah sesetengah wanita dibelenggui pelbagai penyakit dan masalah kesihatan, terutamanya barah ovari dan penyakit-penyakit berkaitan organ pembiakan yang mungkin mengancam nyawa jika tidak didiagnos dan dirawat dengan sempurna tepat pada masanya, sejurus selepas mereka mencapai usia 40 tahun?

Keadaan ini terjadi kerana kehidupan, tahap kesihatan dan penampilan fizikal kita banyak dipengaruhi oleh persekitaran, emosi, pemakanan harian, gaya hidup dan pelbagai faktor dalaman dan luaran yang tidak normal. Wanita yang bekerja mungkin sering mengalami insomnia, kerap mengigau ketika tidur, mempunyai daya ingatan yang lemah, stamina yang kurang, anemia, ketahanan badan yang lemah, kelesuan, sembelit serta kulit yang pucat, kusam dan kurang anjal kerana terpaksa berjaga hingga larut malam, dibebani tekanan kerja dan mengamalkan pemakanan yang tidak seimbang. Proses penuaan akan bermula sebaik sahaja kita mencapai pertengahan usia. Sejak dahulu kala lagi, penuaan merupakan satu fenomena yang tidak dapat diterima oleh kebanyakan orang dan pelbagai cara diamalkan untuk mengekalkan keremajaan dan kecantikan diri walaupun sesetengahnya menyebabkan kemudaratan yang teruk. Hakikatnya, awet muda adalah satu perkara yang mustahil untuk dicapai.

Namun begitu pada harini, Kewujudan Beutskin Essence berupaya menjangkau semua impian dan berjaya merubah segala kemungkinan menjadi kenyataan.

Dari segi fisiologi, kita menikmati kesihatan optimum sepanjang 15 tahun sejurus sebelum usia 30 tahun, dengan susuk tubuh yang ramping, otot-otot yang pejal, kulit yang anjal, ketahanan badan yang tinggi bagi menentang penyakit dan keupayaan penyerapan nutrien yang maksimum. Sebaik sahaja sel-sel tubuh diuraikan lebih cepat berbanding sintesisnya (iaitu apabila sel-sel lama tidak digantikan dengan pertumbuhan sel-sel baru), kesihatan seseorang akan mula merosot dan kita terpaksa menerima hakikat bahawa diri kita kini mula dicengkam proses penuaan.

Mengapakah penguraian sel-sel tubuh menjadi lebih cepat berbanding kadar sintesis? Mengikut pelbagai kajian yang dijalankan oleh pakar-pakar kita, rembesan hormon tubuh akan mula berkurangan apabila usia kita mencecah 25 tahun. Fungsi keseluruhan tubuh juga akan merosot, sel-sel tidak dapat menjana caj elektrik yang mencukupi dan proses penuaan akan bermula. Sel-sel tua ini seterusnya mungkin akan menjejaskan tisu-tisu kulit dan lapisan perlindungan membran sebum. Selepas usia 40 tahun, fungsi-fungsi tubuh akan merosot dengan lebih teruk lagi.

Oleh yang demikian, jika perubatan moden berjaya memastikan agar penguraian sel tubuh tidak melebihi kadar sintesis sel, bolehkah kita menangguhkan proses penuaan dan mengekalkan keremajaan serta awet muda? Sudah tentu boleh!!

Beutskin Essence supplement bertindak dengan membekalkan caj elektrik yang mencukupi kepada sel-sel kulit untuk mencetuskan tindak balas pembelahan sel-sel supaya tahap tenaga sel akan kembali dijanakan secara normal. Ini seterusnya dapat mengaktifkan fungsi-fungsi tubuh, termasuklah meningkatkan kecergasan dan ketahanan sel, mengembalikan fungsi-fungsi metabolik yang normal serta merangsang rembesan hormon. Apabila kadar penguraian sel sama dengan kadar sintesis sel, maka proses penuaan dapat diperlahankan dan kecantikan serta keremajaan dapat dikekalkan. Kulit akan menjadi lebih berseri dan anjal. Hasilnya, kesihatan dan kecantikan akan wujud seiringan.

Namun begitu bagaimanakah caranya untuk memilih produk yang dapat menangguhkan penuaan serta dihasilkan berdasarkan penemuan saintifik yang terbukti di antara pelbagai jenis produk kesihatan dan kosmetik yang boleh didapati di pasaran hari ini? Produk manakah yang berupaya membantu kita menjadi lebih sihat, lebih muda dan lebih cantik tanpa memberikan kesan sampingan?


Beutskin Essence supplement "Bidadari Kulit Cantik" yang padat dengan bahan-bahan berkualiti dan menggagumkan pasti boleh membantu anda. Dahulu, kita mungkin berasa takut untuk mencuba dan tidak begitu prihatin terhadap kesihatan dan kecantikan diri. Usaha kita juga mungkin sering kali terbantut, menyebabkan kita menjadi teragak-agak dan terpaksa menanggung akibatnya.


Kini, marilah kita merealisasikan semula impian kita untuk tampak muda kembali. Nikmatilah hidup ini dengan sepenuhnya dan alamilah kecanggihan teknologi masa kini. Marilah kita mengecapi keajaiban - Beutskin Essence







No comments:

Post a Comment