I made this widget at MyFlashFetish.com.

Askm..khas untuk yang baru nak cuba

Beutskin Essence

WangiBeuty Offer 1 kotak RM215.00 Free Post termasuk daftar ahli..

Terbuka kepada 100 pelanggan

Untuk pembelian? Isi order form atau Email iloveperfume@ymail.com

Mobile Stokis Beutskin Essence & Produk SNE diperlukan seluruh Malaysia.

Berminat?? Email iloveperfume@ymail.com

Thursday 10 November 2011

Lihatlah perbezaannya dengan 3 fungsi utama Beutskin Essence

Membersihkan tubuh dan menyingkirkan toksin
Berdasarkan teori terkini mengenai pembersihan tubuh dan penyingkiran toksin, Beutskin Essence dirumus dengan 100% pati tumbuhan semulajadi, mengandungi bahan-bahan aktif yang mudah diserap ke dalam sistem peredaran darah untuk menghapuskan radikal bebas dan pelbagai jenis bahan-bahan berbahaya dengan menyingkirkan kesemua toksin ini daripada tubuh melalui peluh, najis, dan air kencing. Selain itu, Beutskin Essence menyelesaikan masalah kekurangan zat berdasarkan kepada keadaan patologi kita. Toksin yang terdapat dalam kulit, limfa, darah dansiatem saraf juga dapat disingkirkan daripada tubuh dengan berkesan agar tubuh bebas sepenuhnya daripada toksin. Sebaik sahaja semua toksin ini disingkirkan, selera makan, kualiti tidur, kesejahteraan emosi dan daya ketahanan seseorang terhadap penyakit juga akan meningkat.

Mmperbaiki dan memulihkan semula fungsi-fungsi tubuh
Selepas proses pembersihan tubuh dan penyingkiran toksin, lebih seratus jenis nutrien aktif yang terkandung dalam Beutskin Essence akan diserap dengan mudah oleh tubuh dan diangkut oleh darah tanpa meninggalkan sebarang sisa bahan buangan. Ia memulihkan tisu-tisu yang rosak, mempercepatkan pertumbuhan semula dan pembaikan tisu-tisu lembut, menyelaraskan fungsi-fungsi fisiologi, mengembalikan dan mengekalkan kecergasan sel, menyelaraskan sistem edokrin, menguatkan fungsi sistem imun tubuh, menyeimbangkan penyebaran hormon dalam tubuh serta merencatkan pembentukan melanindan pempingmenan supaya mencapai pencergasan semula tubuh badan yang menyeluruh.

Meransang pertumbuhan semula sel-sel kulit yang baru dan sihat
Beutskin Essence mampu memulihkan tisu-tisu dan organ-organ dalam tubuh dengan pantas, mengaktifkan sel-sel tubuh dan muka, meransang semula sintesis kolagen, menyerikan kulit dan mencegah atropi yang teruk akibat penuaan. Ia mengembalikan keanjalan kulit, meransang pembahagian sel-sel tunjang kulit dan sel-sel serat. Pertumbuhan dan metabilisme kulit menjadi  lebih pantas dan serentak dengan itu, penghasilan melanin akan menjadi semakin berkurangan supaya kulit kelihatan lebih halus dan berseri. Selain itu, ia mampu meningkatkan ketahanan kulit dan mengurangkan garis-garis halus dengan berkesan agar kulit lebih sihat dan lebih anjal dalam masa yang singkat. Ia juga mengaktifkan sel-sel imun pada kulit, menguatkan ketahanan kulit dengan cepat dan mengembalikan semula tenaga bagi menggalakkan pertumbuhan kulit baru yang lebih sihat.



No comments:

Post a Comment