I made this widget at MyFlashFetish.com.

Askm..khas untuk yang baru nak cuba

Beutskin Essence

WangiBeuty Offer 1 kotak RM215.00 Free Post termasuk daftar ahli..

Terbuka kepada 100 pelanggan

Untuk pembelian? Isi order form atau Email iloveperfume@ymail.com

Mobile Stokis Beutskin Essence & Produk SNE diperlukan seluruh Malaysia.

Berminat?? Email iloveperfume@ymail.com

Friday 11 November 2011

Rasailah manfaat 5 faktor utamanya

Faktor pencerah stabil
Faktor pemutih stabil ini mampu menyekat radiasi ultalembayung dan menghalang kerosakan kulit akibat sinaran tersebut. Ia tidak sama dengan faktor-faktor pemutih lain kerana produk lain hanya bertindak untuk sementara waktu sahaja dan kesannya akan hilang sejurus selepas pengambilannya dihentikan. Apabila melanin disingkirkan dengan sepenuhnya, pencerahan kulit akan kekal lama tanpa pigmentasi yang berulang bagi memastikan kulit sentiasa kelihatan cerah tanpa sebarangkedutan atau kecelaan.

Faktor peransang semula jadi kulit
Faktor peransang semula jadi kulit ini akan mengurangkan melanin, mengekalkan kandungan air, melembabkan kulit, menyembuhkan akne dan cela, menghasilkan kolagen yang diperlukan oleh tubuh, mencerahkan pigmentasi pada kulit, mencegah pengerasan kolagen pada lapisan dermis, merencatkan kalogenase dan mencegah penguraian kolagen dalam dermis.

Faktor pertumbuhan kulit
Faktor pertumbuhan kulit meransang metabolisme kulit dan mempercepatkan pembaharuan kulit. Ia menggalakkan aktiviti sel-sel kulit basal, merangsang penyingkiran sel-sel mati dalam lapisan keratin serta membekalkan nutrien dan oksigen yang mencukupi kepada setiap sel supaya kulit menjadi lebih sihat, anjal dan halus.

Faktor pemulihan gen
Faktor pemulihan gen memastikan keseimbangan gen dalam DNA. mengurangkan melanosit tidak normal, melancarkan fungsi-fungsi kelenjar endokrin, menyeimbangkan hormon DNA dan menyelaraskan semula kulit agar gen dan melanosit yang mengalami mutasi dapat dikawal dengan berkesan, meningkatkan keadaan kulit dan memulihkan kulit yang rosak.

Faktor super antioksida
Faktor super antioksida dapat menyingkirkan radikal bebas dalam tubuh dengan cepat, melaraskan keseluruhan funsi tubuh, menghapuskan dan mencegah proses pengoksidaan bagi mengatasi masalh penuaan, pengumpulan pigmen, insomnia, igauan yang kerap semasa tidur, daya ingatan yang lemah, kelesuan, sembelit dan kulit yang kusam dan pucat untuk memastikan kejelitaan anda kekal berpanjangan.




No comments:

Post a Comment