I made this widget at MyFlashFetish.com.

Askm..khas untuk yang baru nak cuba

Beutskin Essence

WangiBeuty Offer 1 kotak RM215.00 Free Post termasuk daftar ahli..

Terbuka kepada 100 pelanggan

Untuk pembelian? Isi order form atau Email iloveperfume@ymail.com

Mobile Stokis Beutskin Essence & Produk SNE diperlukan seluruh Malaysia.

Berminat?? Email iloveperfume@ymail.com

Friday 11 November 2011

Siapakah yang sesuai untuk pengambilan Beutskin Essence?

Individu-individu yang mengalami penuaan kulit semulajadi dengan peredaran darah yang tidak lancar, pengumpulan dan penyebaran pigmen yang tidak sekata, kulit yang kasar dan menggeleber, kulit yang kering dan tidak lagi anjal serta kulit yang bertompok-tompok akibat usia yang semakin meningkat

Individu-individu yang mengalami masalah ginekologi seperti gangguan fungsi ovari, kitaran haid yang tidak tetap dengan darah hitam pekat dan berbau busuk, leukorea dan sebagainya yang menyebabkan kulit menjadi pucat, kusam dan bertompok-tompok.

Individu-Individu dengan kulit yang berwarna kekuningan dan kulit yang kering serta bertompok-tompok disebabkan kelahiran bayi, keguguran, kelesuan selepas bersalin, hematoma, pinggang dan perut sentiasa sakit-sakit, rasa tidak bermaya dan kelesuan tubuh, pengaliran darah yang terjejas dan sebagainya.

Individu-Individu yang kerap berjaga malam, mengamalkan gaya hidup yang tidak sempurna dan tidak mengamalkan penjagaan kulit yang sempurna yang menyebabkan kulit menjadi kusam, kuning dan bertompok-tompok.

Individu-individu yang sentiasa tertekan akibat stress dan kelesuan mungkin mengalami ketidakseimbangan hormon, liang roma kulit yang tidak dapat berfungsi dengan sempurna dan pengaliran darah yang tidak lancar, pengumpulan pigmen, insomnia yang kerap dan masalah kerisauan.Selain itu, pendedahan jangka panjang terhadap radiasi daripada televisyen, komputer, telefon bimbit dan sebagainya akan menyebabkan tercetusnya akne pada wajah diikuti pengumpulan pigmen dan liang roma yang tersumbat apabila akne kian sembuh.

Individu-individu yang sering terdedah kepada bahan-bahan cemar, termasuklah air dan udara yang tercemar serta pencemaran persekitaran memberikan kesan langsung terhadap pengumpulan pigmen pada tubuh. Selain itu, pendedahan jangka panjang terhadap logam berat, asap daripada ekzos kenderaan serta pencemaran kehidupan di bandar mungkin menyumbang terhadap penggumpulan toksin berlebihan dalam tubuh dan penuaan kulit semakin pantas.

Individu-individu yang mengamalkan gaya hidup yang tidak aktif dan kurang bersenam selain tabiat pemakanan yang tidak sempurna akan mengalami ketidakseimbangan nutrisi atau malnutrisi, liang roma yang besar, kulit muka yang berminyak dan kasar, akne yang radang, nanah yang terkumpul dengan banyak dan rasa gatal.

Individu-individu yang mengambil ubat untuk jangka panjang tau tubuh yang lemah serta kerap jatuh sakit, mempunyai masalah kulit dan rambut yang kering, bengkak di bawah mata, libido, yang semakin berkurangan, payudara yang menggeleber, berpeluh dengan berlebihan, pening kepala, keresahan dan sebagainya.

Individu-individu yang tidak mengamalkan regim penjagaan kulit yang sempurna dan yang tidak menggunakan produk pelindung matahari, menyebabkan meraka sering terdedah kepada radiasi dan sinaran UV. Penggunaan produk kosmetik berkualiti rendah untuk jangka masa yang panjang juga akan mencetuskan ketoksikan kulit, pengumpulan melanin, hipoksida kulit dan pengumpulan logam berat pada kulit.

Individu-individu yang menghadapi masalah-masalah kulit kongenital yang sering mengalami pertumbuhan tisu abnormal pada hujung hidung, permukaan kulit yang tidak sekata dan rembesan sebum yang berlebihan pada muka.

Individu-individu yang berusia 13 tahun ke atas yang ingin terus sihat dan kelihatan muda serta ingin menangani masalah penuaan dan membasmi pigmentasi kulit.


No comments:

Post a Comment