I made this widget at MyFlashFetish.com.

Askm..khas untuk yang baru nak cuba

Beutskin Essence

WangiBeuty Offer 1 kotak RM215.00 Free Post termasuk daftar ahli..

Terbuka kepada 100 pelanggan

Untuk pembelian? Isi order form atau Email iloveperfume@ymail.com

Mobile Stokis Beutskin Essence & Produk SNE diperlukan seluruh Malaysia.

Berminat?? Email iloveperfume@ymail.com

Friday 11 November 2011

Kesan-kesan pengambilan Beutskin Essence

3 hari selepas pengambilan Beutskin Essence
Beutskin Essence yang terdiri daripada 100% ramuan aktif ini telah diserap sepenuhnya ke bahagian-bahagian dalam tubuh, fungsi-fungsi hati dan buah pinggang menjadi lebih stabil, metabolisme toksin dalam tubuh meningkat, ketahanan kapilari darah bertambah, tahap hemoglobin meningkat dengan ketara dan simptom-simptom seperti pening, tinitus, insomnia dan tak tahan sejuk menjadi semakin berkurangan.Pigmentasi kulit mula pudar manakala stamina semakin bertambah dan pengaliran darah menjadi lebih lancar. Anda rasa lebih segar, bertenaga dan bersemangat.

10 hari selepas pengambilan Beutskin Essence
Keadaan fizikal menjadi semakin baik dengan penyingkiran toksin yang lebih lancar oleh hati, buah pinggang dan darah, keupayaan tubuh untuk memusnahkan radikal bebas semakin meningkat, kapilari darah tidak lagi tegang, keanjalan dinding salur darah akan bertambah baik dan kembali normal. Tubuh mula menjalani proses penyahtoksikan dan fungsi dalaman tubuh dapat diselaraskan dengan sempurna. Peredaran kapilari kulit akan bertambah lancar dan hasilnya dapat dilihat disekeliling tompok-tompok yang semakin pudar. Struktur kulit menjadi semakin baik dan wajah pula kelihatan sihat dan berseri. Kitaran haid juga kembali normal dan toksin dapat disingkirkan dengan sempurna semasa haid.

30 hari selepas pengambilan Beutskin Essence
Pembersihan organ-organ dalaman telah berjaya disempurnakan dan sel-sel kulit dibekalkan dengan khasiat secukupnya. Fungsi pemulihan kulit menjadi semakin baik dan fungsi-fungsi kapilari darah pada kulit diselaraskan dengan sempurna. Faktor-faktor aktif dalam Beutskin Essence bertindak dengan menguraikan pengumpulan pigmen dan gen-gen pigmen yang tidak normal serta menyingkirkan bahan-bahan buangan melalui liang roma dan peredaran darah yang sempurna. Warna pigmentasi menjadi lebih pudar, kulit tidak lagi kelihatan kuning dan menjadi lebih cerah, lebih sihat, lebih halus dan lebis berseri. Selain itu, leukorea kembali normal tanpa sebarang bau yang tidak menyenangkan, warna darah haid kembali normal dan ketahanan tubuh semakin meningkat. 

60 hari selepas pengambilan Beutskin Essence
Setelah fungsi-fungsi organ dalaman kembali pulih, perlindunagn dan ketahanan kulit menjadi semakin kuat, peredaran darah semakin lancar dan warna kulit menjadi lebih sekata. Sel-sel juga lebih aktif dan liang-liang roma bebas daripada kotoran, Tompok-tompok pada kulit menjadi semakin cerah manakala fungsi-fungsi endokrin bertambah baik, rambut menjadi semakin hitam, bengkak di bawah mata mula hilang dan kulit kelihatan berseri dan tidak lagi kekuningan. Anda juga akan rasa lebih muda dan bertenaga,


90 hari selepas pengambilan Beutskin Essence
Tahap lipofusin dan radikal bebas dalam tubuh menjadi semakin berkurangan, sel-sel mulai aktif dan liang-liang roma pula bersih daripada segala kotoran. bahan-bahan aktif dalam Beutskin Essence bertindak dengan menguraikan pengumpulan pigmen dengan berkesan. Selain itu, sintesis kolagen semakin bertambah dan keanjalan kulit akan kembali normal supaya kelihatan cantik dan sihat. Selain itu, rambut tampak lebih hitam dan sihat, payudara menjadi lebih anjal dan anda akan kelihatan dan rasa lebih sihat dan berseri.

Pengambilan jangka panjang Beutskin Essence
Metabolisme tubuh mencapai tahap optimum dan pigmentasi tidak lagi berulang. Tona kulit menjadi lebih sekata dan tidak lagi kelihatan bertompok dan kusam. Bahan-bahan aktif dalam Beutskin Essence berjaya diserap sepenuhnya ke dalam organ-organ seperti hati, buah pinggang dan darah, pengaliran kapilari pada tubuh dan muka diaktifkan dengan sepenuhnya untuk mengangkut vitamin dan mineral surih kepada sel-sel kulit. Penghasilan pigmen dapat disingkirkan dengan sempurna. kulit menjadi lebih halus, lembut, sihat, licin dan berseri. 







No comments:

Post a Comment